söndag 14 april 2013

från S 20 år

Sen jag var liten har jag blivit utsatt för våldtäkt av min egen pappa under många år. Idag är jag 20 år och jag har även blivit mobbad under hela min uppväxt då folk på nätet på skolan och på min fritid kallat mig för taskiga saker. Jag har även blivit psykiskt misshandlad om att jag inte kan något eller att jag inte duger med mera. Jag har tänkt tagit mitt liv flera gånger men aldrig gjort det för jag har tänkt. Jag är starkare än dom, dom ska inte vinna över mig. Och idag är jag stark och jag hjälper folk som har problem och behöver någon som lyssnar på dem eller bara finns där för dem. Jag pratar idag med runt 50 personer/dag om olika saker... Det är även många som jag inte känner och så som jag pratar med. Men pga att jag blivit utsatt för det jag har nämnt och även andra saker så har jag kunna gått vidare. Så jag vill säga till alla där ute som tror att det inte är värt att leva, GE ALDRIG UPP! VI ÄR STARKA TILLSAMMANS! Det är min berättelse...
Har även anmält händelsen med min pappa och det andra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar