tisdag 9 april 2013

Fet Ful äcklig Jävla hora


Mobbning- min Historia!  *Karin*
 Fet... ful... äcklig... jävla hora... hoppas du blir våldtagen... gå och häng dig.. ingen gillar dig... gå och DÖ!


Fet... ful... äcklig... jävla hora... hoppas du blir våldtagen... gå och häng dig.. ingen gillar dig... gå och DÖ!

Jah... det är bara några få av dom ord och kommentarer jag får slängd över mig varje dag.. både på nätet och irl..
Många har varit emot mig för att jag kämpar för djuren och jag kämpar för det jag tror på..
Jag har alltid fått alla att tro att det som säger till mig inte smärtar ett dugg.. Men vad dom inte vet är att det dom säger och skriver tar hårdare än vad jag någonsin visat... Välkommna till den mörka sanningen bakom det fejkade leéndet...

Som 14 åring blev jag våldtagen utav en populär kille i skolan.. Eftersom jag var rädd att han skulle sprida rykten så höll jag tyst om våldtäkten...

Det gick till så här att han smsade till mig och frågade om jag ville träffa honom söndagen den 7/11-10
Vid 17 tiden på söndagen gick jag till honom..
Vi satt först och pratade en stund.. tills vi gick till hans rum, där jag satte mig på sängkanten, han satte sig brevid och vi började kyssas..
Efter ett tag började han ta på mig, för varje gång jag viftade bort honom så blev han mer och mer våldsam..
När jag reste mig för att gå därifrån så högg han tag i min vänster arm och drog ner mig i sängen..
Han slet av kläderna, jag skrek nej och bad honom sluta tills jag insåg att det var försent..
Resten av våldtäkten låg jag helt tyst...
I 45 minuter höll han på... och under hela våldtäkten höll han så hårt runt mina handleder att jag fick blåmärken..
När han var klar drog jag på mig kläderna han slitit av mig... Jag gick därifrån utan att säga ett ord..
Jag var ute och virrade runt i samhället i flera timmar.. när jag väl kom hem.. gick jag direkt upp i min säng och la mig.. gråtandes och undrade vad jag gjort för fel..
Jag kände mig.. smutsig.. oren.. och äcklig... Den natten sov jag ingenting.. dagen efter i skolan var jag tvungen att stå ut med att se honom..
Vi hade ett grupparbete tillsammans och han gav mig det där.. leendet hela tiden... Leendet som sa: Du är körd!
Jag berättade aldrig för någon om våldtäkten.. inte ens för mina föräldrar, inte ens för min allra bästa vän..
Men ca 3 veckor efter att jag blivit våldtagen började hela klassen ignorera mig, ingen pratade med mig, jag förstod inte varför... men sen fick jag svaret... Han hade sagt till alla att jag var den som ville ligga med honom.. Jag blev klassad som en hora för hela skolan.
Jag fick stå ut massor av trakasserande ord.. Men det var först efter sommarlovet när nian började som det hela blev värre..
Efter att min släkting gått bort i en tragisk arbetsolycka försvann dom sista vännerna i klassen..
Jag hade EN kvar.. och det var min gud syster Linda....
Den 12.e Januari 2012 Linda var sjuk och jag var tvungen att gå hem själv efter skolan, och det var då som jag blev påhoppad och misshandlad för första gången...
Jag var själv hemma den dagen.. så jag hann tvätta bort blodet och gömma blåmärkerna innan någon kom hem.
Jag berättade aldrig något om vad som hände i skolan.
Ingen brydde sig om att fråga eftersom jag umgicks så mycket med Linda och eftersom jag hela tiden fejkade min glädje.
När smärtan blev för mycket så började jag skära mig för jag hade hört att det hjälpte..
Jag fick sen höra ord som '' fet, ful, äckliga jävla hora, skabb, DÖ, fan banta ditt fetto, gå med i biggerst loser''
Den 13 Juni 2012 fick jag symtom på Anorexia....
När 1.an började hoppades jag på en ny start, ett nytt liv... ingen mer mobbning, inga mer övergrepp allt hemskt skulle bara fösvinna..
Jag hade över sommaren haft ett uppehåll ifrån att skära mig.
Och när 1.an började så gick jag upp mycket i vikt och allt var helt underbart!
Till söndagen vecka 37... då jag var så dum att jag gick med på att träffa en kille som jag inte kände..
Han tafsade på mig.. och han försökte ligga med mig.. men hans telefon började ringa och han var tvungen att avbryta..
Senare började alla gamla mobbare jag haft i 8.an och 9.an hitta mig på facebook, msn, bloggen, twitter, youtube.
Dom skrev dom fulaste mailen och kommentarerna jag varit med om..
Jag blockerade ALLA från min gamla skola på facebook, tog bort min msn och min twitter, la ner min gamla blogg och började blogga här på min nuvarande blogg, och bytte youtube konto..
Men sen upptäckte dom sms... och mobilerna..
Dom började bomba mig med trakasserier på sms och telefonsamtal.
Det var då som jag började skära mig igen..
I samband med att alla drog igång igen så blev jag dissad av min enda vän...Linda.. hon lämnade mig för en av killarna som varit värst nu den senaste tiden...

Veckan innan jul.... då helt plötsligt började min nya klass att ignorera mig och min närmsta vän...
Dom har ignorerat oss sen dess.. dom tystnar när vi kommer och skrattar när vi gått förbi...
Under jullovet träffade jag en gammal killkompis som jag blev tsm med.. Men det visade sig att allt han ville ha var sex...
för några veckor sedan fick jag reda på att han tagit bilder på mig... Den kvällen han tvingat mig till sex...
klockan 18.14 måndag vecka 9 2013 får jag ett sms ifrån honom där det står: Då var bilderna uppladdade!

Hela min värld rasade samman... trappan jag var påväg upp för rasade igen och jag föll... jag föll handlöst emot ett bottenlöst helvete...

Jag har varit utsatt för psykisk och fysisk mobbning sen 3 år tillbaka...
Jag har varit nära på att ge upp många gånger och vid ett flertal tillfällen har jag försökt begå självmord...

Min nya vän har lärt mig mycket.. Hon vet allt om mig och hon vet vad jag går igenom..
Hon har som sagt lärt mig mycket, men det som verkligen berör mig är att hon har lärt mig att det spelar ingen roll hur hopplöst allt ser ut...
Allt har ett slut...

Även den djupaste... mest plågsamma smärta... har ett slut... 

// Karin. 


Tryck här under på F så delar du det här på din facebook
Sprid vidare !

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. jag var mobbad ifrån 1 klass till 1 klass på gymnasiet.
    vet hur våldtäckt tar hårt på en. blivit de 4 gånger. 3 av dom trodde jag va nära vänner och en va min första pojkvän och jag va oskuld. haft mke mer skit på mig. men orkar inte säga allt då får du en bok att läsa. de viktiga är. ge inte upp. jag har själv försökt ta mitt liv. sedan en dag fick jag nog.. va på en krog. en av mina värsta mobbare kom fram. började hålla på. min ex vän emma var med då. hon skrek fula ord så alla i puben hörde de. till slut fick jag ett raseri utbrott. allt jag bärt på i alla år bara flög ut som en stor explotion. jag sa åt min vän att hålla mig för jag skulle smälla till henne så arg var jag. hon gjorde de först. tills hon sa nått hon skulle ångrat. Hon kallade mig nått hon kallade mig i skolan. tjockis anders pågrund av mitt eftername andersson. så jag sliter för att gå och slå henne. min vän fattade att de va nått som såra mig så hon släppte taget. och bara... ge fnskapet.. jag gillar inte slås och ändrar mig .. ajg gripper bara tag i henne och lyfter upp henne. pub vakter samlade sig runt mig. och jag sa " alla dessa år.. alla dessa år har du och ditt jävla gäng hållt på.. alla dessa år av smärta du åstakomit mig så borde du ha så mke stryk så du inte kan stå up din jävla idiot. men jag ska inte va som dig. jag är ingen mobbare jag är bättre än dig. ditt äckel" tog ned henne försiktigt. vakterna gick iväg och en kom fram till mig.. "bra gjort tjejen" första gången i hela mitt liv kände jag mig fri. 1 år senare hade jag inte haft nån som mobba mig på 1 år. jag träffa min underbara pojkvän som jag snart varit ihop med i två år. som stödjer min prosess i kampen emot mina problem efter våldtäckterna. de jag menar är.. livet blir bättre. kämpa!!! ge inte upp. DE BLIR BÄTTRE! du måste bara hitta rätt stig ut ur de.

    många lyckosamma kramar från Alexandra

    SvaraRadera